Przyjmowanie i załatwianie spraw
Informacja o sposobie przyjmowania korespondencji i stanie realizacji spraw
W sprawach należących do właściwości działania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olszewie-Borkach można zwracać się drogą listową, pocztą elektroniczną, faksem, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP oraz w obszarze zabezpieczenia społecznego na portalu emp@tia.
Wszelkich informacji o stanie przyjmowanych spraw w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Olszewie-Borkach można uzyskać korzystając z poniższych środków kontaktu:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszewie-Borkach
ul. Wł. Broniewskiego 13
07-415 Olszewo-Borki
tel.: 29 7647875
W celu złożenia wniosku w formie tradycyjnej (papierowej) należy go dostarczyć osobiście do pracowników w siedzibie GOPS mieszczącej się przy ul. Wł. Broniewskiego 13 w Olszewie-Borkach.
Zasady przyjmowania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej (e-mail)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olszewie-Borkach udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia następujące wymogi określone w art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2017 poz. 1257 z późn. zm.): „Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.”
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru.